25 Eylül 2012 Salı

fotoğraflara dair...

evveeettt... uzun süren araştırmalarım neticesinde bir fotoğraf makinesi alabildim nihayet!.. canon sx130 ıs... çok açıklayıcı oldu tabi markayı yazınca, biliyorum... :)) neyse, geçtiğimiz hafta sonu Pelitli'de yeni evimizdeydim... yeni bi mahalle, farklı ve bilinmeyen yerler... fotoğraf çekmek için yeterli özelliklerdi sanırım... ben de öyle yaptım... pazar sabahı uyanır uyanmaz, kahvaltı bile yapmadan çıktım evden... gezip görülecek, fotoğraflanacak şeyler olmalıydı mutlaka... oldu da!.. neyse efenim uzatacak değilim, çektiğim fotoğraflar amatör ve ben de bu amatörlüğümü sayfamda sergilemek istedim... :) buyrunuz, ilk çekimlerim... ;)

Not: henüz imzamı eklememiş olabilirim ama fotoğrafların tamamı şahsıma aittir, izinsiz kullanımı ayıptır, günahtır, litfen yapmayalım!.. :))






2 yorum:

  1. İkinci foto eve yakın bir yerde çekildiyse bir ara beni davet edebilirsin sankim. :)) Süpperler!

    YanıtlaSil
  2. Avrasya Üniversitesi kampüsüydü galiba, ben de çok sevdim... beklerim, gel beraber gideriz :)

    YanıtlaSil